Saturday, November 20, 2010

Săptămîna de conştientizare în masă

M-am întîlnit zilele astea cu un coleg şi pe lîngă puţinele lucruşoare despre care am vorbit am ajuns şi la tema alegerilor parlamentare. Îmi spunea că nu ştie de ce avea impresia că aceste alegeri trebuiau să fie duminica aceasta. Atunci la moment nu m-am putut dumiri ce l-ar fi putut face să aibă această impresie pînă nu m-am pomenit şi eu astăzi cu aceaşi stranie impresie că alegerile sunt pe 21 noiembrie. Îmi făceam ordine în gînduri şi nu ştiu de ce aveam impresia că ceva important nu trebuie să uit duminica asta.

Cred că acum înţeleg de ce am avut ca şi colegul meu această impresia că alegerile se petrec cu o săptămînă mai devreme. Dacă vă amintiţi iniţial de fapt asta şi a fost data alegerilor parlamentare, pe care unii lideri din cadrul AIE chiar s-au grăbit să ne-o anunţe. Probabil că undeva la nivelul subconştientului această dată a rămas înregistrată şi dacă pînă acum acest lucru nu avea nici o importanţă, atunci după aceasta dată lucrurile vor cunoaşte o cu tot altă întorsătură. Urmează o săptămînă de conştientizare în masă a importanţei acestor alegeri parlamentare.

Nu ştiu dacă liderii AIE au făcut acest lucru intenţionat sau conştient, însă sunt convins că săptămîna care urmează va fi cea mai intensă din întreaga campanie electorală, fapt care va confirma că aceste alegeri sunt într-adevar decisive pentru soarta de mai departe a Republicii Moldova.

No comments: