Saturday, February 9, 2013

Cum să discearnă omul simplu...

Anul trecut am decis să urmez la Praga un curs de limbă engleză, special elaborat pentru cei care planifică susținerea testului TOEFL.

Testele pe care ni le dădea profesoara să le facem îmi păreau pe alocuri „tricky”, însă mi-au atras mai ales atenția cele în care trebuia să selectăm din mai multe variante fragmentele cu cea mai mare importanță din text. Acele teste aveau probabil scopul să ne cultive capacitatea de a detecta lucrurile cele mai importante ca mai apoi să putem rezuma textul.

Eram surprins atunci cînd ceea ce credeam eu cel mai important lucru în texte nu coincidea cu opțiunea corectă a testului. Acest lucru mă intriga și uneori ceream profesoarei să ne explice de ce opțiunea noastră este mai puțin relevantă. Ea ne explica că... mai mult pe Europa Liberă

No comments: