Thursday, February 19, 2009

Celor indecisi

Acum cind suntem in preajma electorala, acum cind multi suntem molipsiti de dorinta de Schimbare o mare parte din noi sunt indecisi ceea ce desigur ca mai modereaza putin din speranta noastra ca vom reusi intr-adevar sa facem aceasta Schimbare. Daca pina acum alegatorul tipic indecis era perceput de catre mine drept persoana care nu este informata din cauza ca nu are acces la surse credibile sau nu au resurse pentru a se abona la ziare sau canale televizate impartiale, atunci acum definitia se largeste un pic. De fapt armata indecisilor este mai mare si spre surprinderea mea indecisi pot fi si printre cei care se informeaza atit cit pot ei macar din internet. Ce sa spun, la moment ma informez si eu exclusiv doar din internet, insa cu mult inainte deja imi schitam anumite preferinte pentru 2009. Am incercat sa cunosc mai mult despre partidele politice pentru a putea face o alegere in cunostinta de cauza. De asta probabil ati vazut mai peste tot pe blogul meu texte si analize care mai de care insa le-am facut mai mult pentru a intelege, pentru a patrunde in esenta si intelesuri care nu sunt la suprafata. Am facut asta din dorinta mare pentru Schimbare. Insa nu pot sa inteleg cum este posibil sa urmaresti stirile, noutatile din tara, evolutiile de pe scena politica si sa nu incerci sa-ti formezi macar cit de cit niste preferinte, asta nu o pot intelege.
Am sa cred ca de fapt armata asta de indecisi sunt niste persoane slabe care nu cred suficient de mult nici macar in propriile forte. Deci niste pesimisti care nu cred pur si simplu in Schimbare si daca nu crezi, atunci adevarat este ca nici nu ai cum s-o faci. Si eu care credeam ca intrucit s-a putut face Schimbarea in capitala, intrucit avem Uniunea Europeana la poarta foarte multi vor fi insufletiti de idea de Schimbare. Probabil ca m-am inselat, dar eu oricum voi continua sa cred in Schimbare. Insa pe cei indecisi i-as indemna ca macar acum pe ultima suta de metri sa nu-si mai insufle ca sunt indecisi, pentru ca s-ar putea intimpla ca intr-adevar sa ajunga in ziua alegerilor si sa nu stie pentru cine sa voteze chiar daca undeva in adincul sufletui vor dori sa mearga la votare. Este o chestie de psihologie: trebuie sa incercati sa va programati si chiar sa va puneti termene limita pina cind va permiteti sa fiti sau sa va considerati indecisi. Iata intrucit mai sunt 50 de zile de campanie, atunci de exemplu va spuneti sie ca va permiteti sa fiti indecisi inca 2 saptamini dupa care numaidecit trebuie sa faceti o alegere, sa pledati pentru o formatiune care in opinia dvs ar aduce acea Schimbare pe care v-o doriti. Autosugestia si autoprogramarea functioneaza de minune trebuie doar sa incercati.
Intr-un post precedent am lansat idea ca daca macar jumate din cei indecisi se vor decide pina la alegeri si chiar vor merge sa voteze, atunci avem sanse mari ca participarea sa fie mai mare si sa putem realiza si Schimbarea. Deci daca sunteti un grup de cetateni indecisi, care poate v-ati molipsit unul de la altul de aceasta stare, atunci ginditi-va ca macar jumate din voi trebuie sa reuseasca sa-si formeze o optiune de vot si sa mearga la votare. Este intr-adevar foarte cruciala si importanta aceasta participare, daca vrem cu adevarat sa facem Schimbarea. Daca nu mergem la vot acum, atunci pe termen lung totuna este in defavoarea noastra, pentru ca astfel se vor mai putea mentine in posturi oameni nepregatiti si dezinteresati sa faca ceva pentru noi cetatenii de rind. Aici va doresc multa forta interioara spre a intelege sansa pe care o avem la aceste alegeri, spre a intelege cit de important este fiecare vot in parte. Sper mult ca prin acest mic articol am contribuit macar putin sa va motivez sa optati pentru Schimbare, sa credeti in Schimbare si sa vedeti ca vom realiza aceasta Schimbare impreuna. Iata am citit pe blogul dnei Pavlicenco scrisoarea a unui domn de 82 de ani care spunea asa: "Va doresc.. o buna dispozitie, pentru ca sanatatea depinde foarte mult de dispozitia omului (starea morala)." Asta o spune un domn care a ajuns la o virsta inaintata si cred eu stie ce vorbeste. Asa deci va doresc si eu cit mai multa gindire pozitiva, cit mai multa buna dispozitie! Succes!

No comments: